فراخوان مسابقه علمی "پژوهشگر برتر"

فراخوان مسابقه علمی "پژوهشگر برتر"

تاریخ انتشار: یكشنبه، 13 بهمن 1398، 12:43
1012

انجمن خوردگی ایران به عنوان تنها مرجع علم خوردگی در ایران وظیفه دارد تا علاوه بر پایش فعالیت‌های علمی مرتبط با خوردگی، تلاش نماید تا تحقیقات در این حوزه هدفمند و در راستای رفع نیازهای صنایع مختلف کشور صورت پذیرد. بدین منظور همزمان با برگزاری نوزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران در اسفند ماه 1398 (با توجه به شرایط حاکم بر کشور تاریخ برگزاری جدید ابتدای سال 1399 خواهد بود)، مسابقه انتخاب پایان‌‏نامه برتر (در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری)، پژوهشگر برتر و صنعتگر برتر با رویکرد کاهش فاصله بین نیازهای صنایع و تحقیقات دانشگاهی برگزار می‌‏گردد. به نفرات برتر علاوه بر اهدای لوح تقدیر و تندیس در مراسم اختتامیه نوزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران، جوایز ارزنده‌ای نیز تعلق خواهد گرفت. لذا از کلیه دانشجویان، پژوهشگران و متخصصین خوردگی علاقمند به شرکت در این رویداد علمی دعوت می‌شود مدارک لازم را در قالب یک فایل فشرده ‌شده با نام خانوادگی خود به نشانی پست الکترونیکی a.hatami@ica.ir ارسال نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88812471 تماس حاصل فرمایید. شرایط شرکت پژوهشگران در مسابقه ☑️ پژوهشگران می‌بایست از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دولتی، آزاد و یا پژوهشگاه‌های کشور باشند. ☑️ پژوهشگران می‌بایست حداقل یک طرح پژوهشی مورد نیاز صنعت در زمینه خوردگی انجام داده باشند. مدارک مورد نیاز ☑️ مستندات طرح پژوهشی ☑️ تاییدیه از سوی کارفرما/ شرکت و... مبنی بر اتمام کار ☑️ مستندات مربوط به مقالات (کنفرانس و ژورنالی)، کتابها و سایر دستاوردها مستخرج از طرح پژوهشی به همراه اطلاعات در زمینه ضریب تاثیر و ارجاع به مقالات ☑️ اختراعات مستخرج از طرح پژوهشی ☑️ سایر مستندات مانند میزان جذب بودجه، میزان صرفه جویی بودجه، نوع و میزان رفع مشکل صنعتی، گواهی حسن انجام کار، دریافت جوایز ملی و یا بین المللی، خلاقیت، نوآوری و... ☑️ رزومه کامل به همراه h-index ☑️ نامه از سوی دانشگاه مبنی بر تایید اسامی نفرات همکار در طرح پژوهشی آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات: 22 بهمن 98 درج مطلب: 1398/10/08 بروزرسانی: 1398/11/13

حجت عباسیان
‹صفحه قبل    صفحه بعد› 
مسابقه علمی "پژوهشگر برتر"
مسابقه علمی "پژوهشگر برتر"
‹صفحه قبل    صفحه بعد› 
همه خبرها
<صفحه قبل صفحه بعد>
□ تبلیغات