گزارش برگزاری کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی

گزارش برگزاری کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی

تاریخ انتشار: دوشنبه، 23 بهمن 1396، 14:00
4676

با توجه به دستورالعمل‌ها و سیاست گزاری‌ها، مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران همانند کنگره‌های پیشین به منظور انتخاب هدفمند و بهینه کارگاه‌های آموزشی در هجدهمین کنگره ملی خوردگی اقدام به ارزیابی و مشاوره با متقاضیان، ذی نفعان، کارشناسان و متخصصان مباحث خوردگی نمود. مرکز آموزش با توجه به ارائه نظرات ارزشمند هیئت مدیره و هیئت اجرائی و به کارگیری تجربیات ارزشمند کنگره‌های ملی خوردگی، نسبت به انتخاب عناوین کارگاه‌ها و مدرسان داخلی و خارجی مبادرت ورزید. پس از تعیین عناوین کارگاه‌ها ومشخص نمودن مدرسان، به منظور نهایی سازی محتوا و نحوه برگزاری و همکاری، با مدرسان منتخب وارد مذاکره شد. در نتیجه همفکری‌ها و همچنین زحمات بی‌دریغ آقای دکتر بیژن کرمانی، دو مدرس خارجی آقایان دکتر میشل بونیس از شرکت توتال فرانسه و دکتر سید محمد کاظم حسینی از شرکت سایپم انگلستان و دو مدرس برجسته داخلی آقایان دکتر عماد رعایایی و مهندس جواد خسروی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی انتخاب شدند. با دریافت رزومه مدرسان و با مشارکت قابل تحسین واحد انتشارات، پوستر تبلیغاتی دوره‌ها تهیه و چاپ شد. سپس، تبلیغات کارگاه‌ها با استفاده از تمامی ابزار‌های ارتباطی شامل تلفن، نمابر، کانال‌های ارتباطی- اجتماعی، تارنمای رسمی، پیامک و ارسال نامه در مقیاس وسیع وفراگیر به شرکت‌ها و افراد اطلاع رسانی گردید. به منظور اطلاع رسانی جامع‌تر مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران برای نخستین بار، اقدام به تهیه نماهنگ معرفی کنگره هجدهم وکارگاه‌های آموزشی با رویکرد استراتژی‌های تبلیغاتی نوین و بازاریابی دیجیتالی در مارکتینگی هدفمند و با صرف زمانی چشم‌گیر نمود و در شبکه‌های اجتماعی با بیش از 30 هزار بازدید مورد توجه مخاطبین هدفمند قرار گرفت. در روزهای پیش از برگزاری کنگره ملی خوردگی و به منظور بررسی محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کارگاه‌های رایگان جانبی ویژه حامیان و رفع کاستی‌های احتمالی، بازدیدی از محل به عمل آمد. در این زمینه مرکز آموزش جهت ارتباط با حامیان و هماهنگی و رفع نیاز‌های آنان از همکاری پیمانکار کنگره بهره مند گردید که بدین وسیله از زحمات ایشان تشکر و قدردانی می‌گردد. برگزاری کارگاه‌های جانبی بر اساس تجربیات دو کنگره قبلی و بازخورد رضایت بخش مخاطبین، در هجدمین کنگره ملی خوردگی برنامه‌ریزی و اجرا شد. در جدول شماره 1 فهرست کارگاه‌های حامیان و تعداد شرکت کنندگان در هر یک به تفکیک قابل ملاحظه است.

در حالی که به طور همزمان دوره‌های مدون انجمن خوردگی ایران مطابق تقویم آموزشی بدون وقفه در حال اجرا بودند، هیچگونه وقفه‌ایی در برگزاری کنگره به وجود نیامد و نزدیک به روزهای کنگره جزوات و کتب آموزشی از مدرسین دریافت و به تعداد متقاضیان در پکیج‌های تهیه شده بوسیله حامی کارگاه‌ها بسته بندی و آماده و در اختیار ثبت نام شدگان قرار گرفت. برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رشد قابل توجه شرکت کنندگان و مشارکت چشمگیر متخصصان و کارشناسان خوردگی صنایع در کارگاه‌ها، نشان از انتخاب هوشمندانه عناوین و مدرسین بوده، که ناشی از مدیریت و برنامه ریزی هدفمند مرکز آموزش و مشارکت همکاران پر تلاش آموزش و سایر همکاران اجرائی است. در جدول شماره 2 فهرست کارگاه‌ها و تعداد شرکت کنندگان در هر یک به تفکیک قرارگرفته است.

مراحل نهایی این پروژه شامل صدور گواهینامه و ارسال آن به شرکت کنندگان پس از تسویه حساب‌های مالی در دست اجرا می‌باشد. همگام با فعالیت‌های اجرایی هجدهمین کنگره ملی خوردگی و با توجه به عدم وجود نماهنگی فاخر جهت معرفی انجمن خوردگی ایران، مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران اقدام به تهیه و تدوین نماهنگ معرفی انجمن و هیئت موسس در کنگره هجدهم نمود. این نماهنگ با همکاری صمیمانه آقای دکتر عماد رعایایی از بنیان گزاران انجمن خوردگی ایران و سایر پیشکسوتان انجمن خوردگی به ثمر نشست. تهیه این نماهنگ با دقتی مثال زدنی و با صرف زمانی بالغ بر 80 نفر ساعت صورت گرفت. مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران برخود وظیفه می‌داند از مساعدت و همکاری هیئت مدیره و هیئت اجرائی کنگره هجدهم خصوصا از ارائه نظرات کارگشا و راهبردی سرکار خانم دکتر فرشته رضایی تشکر و قدردانی نماید. همچنین اززحمات و پیگیری همکاران پر تلاش و توانمند انجمن خوردگی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی سپاسگزاری می‌گردد. در خاتمه مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران امیدوار است با دریافت اظهار نظرها، انتقادات و پیشنهادات ارزنده شما، در سال‌های آتی شاهد برگزاری کنگره وکارگاه‌ها بصورت هر چه مطلوب‌تر باشد. مرکز آموزش انجمن خوردگی ایران ـ مهندس عظیم زاده

‹صفحه قبل    صفحه بعد› 
کارگاه آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
کارگاه آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
کارگاه‌های آموزشی هجدهمین کنگره ملی خوردگی
‹صفحه قبل    صفحه بعد› 
همه خبرها
<صفحه قبل صفحه بعد>
□ تبلیغات